Sista dagen i "plugg dagarna"

Då var de den sista dagen i alla våra måste behov, okej bara i skolan! Men gud så skönt de är att känna att de är över, inte helt över..men för några veckor i allafall!
Och denna dag börja faktiskt riktigt bra, var ruskigt trött men tog mig upp och drog på lite smink så man inte såg allt för död ut. Bara enkla jeans, mjukiströja och lite sånt! Kom till skolan och satt & prata, sen drog vi till Go kart banan där vi skulle KÖRA! Jag har aldrig kört go kart förut, men brukar vara rätt så vild när de jäller sånt där, att köra. Så jag och Jessica bestämde oss för att ta lite kort! Här kommer då från våran hel galna tur, haha!
Höll på krocka antal gånger, och dom andra fick snurr..woj woj! Tyvärr skit kasst väder så de var halt som tusan..



 

Och sen vart de dags för LITE MAT, NEJ...MYCKET MAT! så vi åkte till Thai garden och vräkte i oss massa mat..Fy tusan vad äckligt mätt jag blev! Ojj oj..



Och efter allt detta så drog jag och mamma på stan, gick på tusen affärer. Och köpte miljontals saker till allt möjligt, sofies student, saker till mig när ja åker, hem ja allt..så där gick massor av money =) Men men! Var och växla pengar också, så sjukt...ville växla 380 ;- till euro, Och de enda man får är 30,00 euro!!! DE ÄR INGENTING, jävla lågkonjuktur...nu är jag taggad på fara, oj oj. Men borsett från de har vi haft en riktigt trevlig dag med pappa och hela högen, så underbart att träffa dom. Vill inte att dom ska åka! Men men..Gillar känslan att ha båda föräldrarna på samma ställe i en stad ja faktiskt trivs i, en skön känsla. aja, nu ska jag iaf gå och just ja..Kommer int kunna uppdatera så mycket senare, drar ju som sagt till Finland i helgen =) Bara en liten förvarning. Ha de bra och sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback