Kanske klart..

Hejsan!
Förlåt får dålig uppdatering, har hållt på med huset..Nu börjar de äntligen bli klart i vårt nya hus, vilken skön känsla. Vi har farit fram och tillbaka, hit och dit, ryggsmärtor, sena nätter och så mycket mer..Nu får de allt räcka! Men då insåg jag idag, jag har ännu mina kläder att plocka upp! BARA 4 sopsäckar..Nu tänker jag bara ta det lugnt, och som min älskling frågade mig häromdagen:

- När får jag göra något roligt igen?
- Är inte det här roligt?



Då insåg jag att han har inte roligt, så nu ska jag försöka att vi hittar på någe kuligt. Förmodligen en kall skotertur med hans nya skoter och sen äta nått! Yippiiee. Annars har det inte hänt mer än bara flyttningar och kramper, har försökt överleva kylan och pressen och lite annat med. Har knappt haft tid att vara med Robban, pussas och kramas. Men jag älskar han så mycket :)
 Idag ska vi ta de mer lugnt, jag vet att de är natt men så får de bli. Vi har dessutom koppla in vårat nintendo wii och spela förfullt! De var nå rabbids spel, riktigt roligt. Men nu ska jag gå härifrån, vara social och ha de trevligt..:) Ha de så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback