Yes man

Jag måste bara lägga upp de här klippet från filmen Yes man, den är så otroligt skön! Jag tycker Jim carry gjorde den här rollen otroligt bra..Ni måste se den här filmen! Inte för överdriven, och inte för tråkig. Perfekt! Kolla bara på det här klippet så kommer ni älska filmen, de gör i allafall jag.



Och detta hel mysko klipp när tjejen sjunger sina super bra låtar ;D SÅ OTROLIGT ROLIGT..lyssna på texten ;)

KOLLA PÅ DENNA!


Nej, nu börjar de bli tajt...Ont om tid! Försökt blogga så mycket som möjligt nu...Som jag sagt tidigare, hoppas ni får en riktigt bra valborg och tar hand om er så ska jag försöka uppdatera så mycket som möjligt! För nu måste jag dra mig vidare, är faktiskt ovanligt ostressad. . Så jag har lite tid att bara andas och ta de lugnt! :) Bye bye!

Glöm inte Facebook & Resedagboken!

Madicken - Foto

Fin blogg :D

2009-04-30 / 23:52:38
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback