Följ oss via internet!



dag har jag vart så trixxig att jag fixat en resedagbok för dom som vill följa våran resa utomlands. Kan berätta lite kort vad denna resa kommer gå och vad vi har på våran göra presentaion.

Jag, min mamma, min styv pappa Micke, Min syster sofie, Sofies kille Jimmy och Luddes pojke kommer åka till en liten by/ort som kallas Almirida utan för Chania ( ca 30 min ifrån). Är ingen fest ort så de kommer mest bli inpuls shopping, en tur in till Chania, sola, bada, dricka drinkar m m . .Inget ansträngande alltså, utan bara ha semester. Precis de vi behöver, så den här resan sitter bra. Vi kommer vara där i två veckor, så de är ett tag. Mer om resan och bilder kan ni då följa oss på resedagboken! Fick litet önskemål om de så här har ni länken! =)


Här är länken till Resedagboken!

Jag har inte så mycket mer att säga än att jag har otroligt fullt upp! Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt..men håll koll på resedagboken & Facebook. Ha de bra allihopa! Kanske inte hinner uppdatera imorgon. Hörs och syns sverige! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback